Μερικές ακόμη σκέψεις για το κλείσιμο του monitor

Διάβασα πολλά που ακολούθησαν την απόφασή μου να κλείσω το monitor. Τα περισσότερα “ψάχνουν τα βαθύτερα αίτια”, τί “κρύβεται από πίσω” σε πολιτικές συνομοσίες και σκοπιμότητες, προσωπικές έχθρες και επιχειρηματικές συμφωνίες. Σχεδόν σε όλους φάνηκε απίθανο το ότι είναι αντίθετο με την ιδεολογία μου να αφαιρώ feeds από το monitor. Πολλοί επίσης, έχοντας προηγούμενα με την κα. Θωμά, θεώρησαν ότι ανέφερα το όνομά της για τα την πλήξω ή να ρίξω την ευθύνη πάνω της. Και τέλος, στους περισσότερους συλογισμούς υπάρχει από πίσω η σκέψη “σιγά μην καταστρέψει κάτι που του δίνει -έστω και στον μικρό μας κύκλο- δημοσιότητα, δύναμη (πώς;) ή που μπορεί στο μέλλον να του αποφέρει χρήματα, μόνο και μόνο για μία ασήμαντη αφορμή”.

Θεωρώ λοιπόν ότι πρέπει να εξηγήσω λίγο περισσότερο την κατάσταση. (όχι, δεν θα ασχοληθώ με τους κομπλεξικούς, τους ηλίθους και τους συνομοσιολόγους)

Καταρχήν, ναι, παλιότερα είχαν αφαιρεθεί κάποια blogs. Ο λόγος ήταν ότι σκεφτόμουν “είναι λάθος, αλλά αφού το θέλεις, θα σου κάνω την χάρη”. Εδώ και αρκετούς μήνες (τουλάχιστον πριν τον Ιούλιο) έχω σταματήσει να αφαιρώ feeds από το monitor. Ο λόγος, ναι, ιδεολογικός. Θα μου πείτε, δηλαδή πιο πριν η ιδεολογία σου το επέτρεπε και τώρα όχι; Κάπως έτσι, με την έννοια ότι σιγά σιγά σχηματοποίησα στο μυαλό μου κάποιες αρχές που θα ήθελα να διέπουν τον τρόπο που λειτουργούν αυτά τα πράγματα.

Ανάμεσα σε αυτές είναι ότι από την στιγμή που δίνεις κάποιο υλικό δημόσια, δεν μπορείς να απαγορεύεις επιλεκτικά την κατανάλωσή του. Στο μυαλό μου αυτή είναι μια διάκριση που δεν θα ήθελα να επιτρέπεται. Είναι σαν να λές ότι απαγορεύω να διαβάζουν τα άρθρα μου στην Χ πόλη. Σαν να λές δεν επιτρέπω να διαβάζει το βιβλίο μου όποιος έχει όνομα που ξεκινάει από “Π”. Στο μυαλό μου αυτό ΔΕΝ είναι δικαίωμα του δημιουργού. Ειδικά στα feeds, η αναδημοσίευση του τίτλου, της ημερομηνίας και της πηγής θεωρώ ότι δεν πρέπει να είναι δικαίωμα του αρχικού δημιουργού να την απαγορεύει επιλεκτικά. Παρόμοιες πρακτικές μπορούν να οδηγήσουν σε διακρίσεις, εύνοια συγκεκριμένων συμφερόντων και γενικά θεωρώ ότι είναι ενάντια στο κοινό καλό.

Μπορείτε να συμφωνείτε η να διαφωνείτε με τα παραπάνω, να θεωρείτε ότι έχουν νομική βάση ή όχι, να τα θεωρείτε σημαντικά ή ασήμαντα. Δεν έχει σημασία αυτή την στιγμή, σημασία στο συγκεκριμένο θέμα έχει ότι εγώ έτσι θα ήθελα να δουλεύει αυτό το πράγμα.

Η παράκληση της κας Θωμά, δεν ήταν η πρώτη που απέριψα. Όπως και με την κα. Θωμά, έτσι και με τους προηγούμενους, αντάλλαξα emails προσπαθώντας να πείσω ότι η αφαίρεση δεν είναι εφικτή. Είχα γράψει και στο blog μου σχετικά. Η παράκληση της κυρίας Θωμά, ήταν όμως η πρώτη που υπονόησε ότι το να μην βγάλω το feed της είναι παράνομο. Αν μου είχε πει, “καλά, αφού είσαι τόσο μαλάκας, άστο”, αυτό που έγινε θα γινόταν με τον επόμενο. Και μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε, αλλά το site μου, θέλω να λειτουργεί με τις αρχές μου.

Ίσως όλα αυτά να μην έγιναν προφανή ούτε στην ανταλλαγή των emails ούτε στο προηγούμενο post μου και για αυτό τα διευκρινίζω. Όπως θα ήθελα να διευκρινήσώ ότι την κα. Θωμά δεν την γνωρίζω, δεν την διαβάζω και συνεπώς δεν έχω καμία γνώμη για αυτή, ούτε κακή ούτε καλή. Το μόνο που γνωρίζω να μας χωρίζει είναι η διαφωνία μας για το τί δικαιώματα έχει ένας δημιουργός στο έργο του. (οι “εξυπνάδες” και οι “ψιλοπροσβολές” στα mail της είναι πολύ κάτω από το όριο που θα με προκαλούσαν, έχω ακούσει πολύ χειρότερα από άλλους με τους οποίους διατηρώ φιλικές σχέσεις).

Δεν δέχομαι όμως το monitor (= ο κόπος μου, το χόμπυ μου κ.λ.) να διέπονται από κανόνες που δεν μου αρέσουν. Για αυτό και θα παραμείνει κλειστό.

Από την άλλη, καταλαβαίνω ότι ήταν μία χρήσιμη υπηρεσία για πολλούς. Μέσα σε αυτές τις μέρες, δέχτηκα πολλές προτάσεις από τρίτους που θα ήθελαν να το αναλάβουν ο καθένας για διαφορετικούς λόγους. Προσπαθώ να τα σταθμίσω και το πιο πιθανό είναι να το δώσω σε κάποιον που πιστεύω ότι θα το συνεχίσει (σε άλλο domain, με άλλη λειτουργικότητα ίσως) καλύτερα από εμένα.


Αξίζει να διαβάσετε μερικές σημειώσεις για την νομική διάσταση του θέματος καθώς και το σχετικό άρθρο στο e-roosters blog (μαζί με τα πολύ χρήσιμα σχόλια που το ακολουθούν). Χαίρομαι που με αφορμή την απόφασή μου ξεκίνησε μία τόσο σημαντική συζήτηση δημόσια. Νομίζω ότι αυτό είναι σημαντικό κέρδος για όλους μας.

update: ενδιαφέρον έχει και αυτό το άρθρο.

update, 10/1/2007: και αυτό.

— Uncategorized — Tags: , — Panayotis @ 8|Jan|2007 17:42

184 Comments

  1. Παναγιώτη, εξηγείς αυτά που θα έπρεπε για όλους να είναι αυτονόητα.
    Χαίρομαι για την απόφασή σου να συνεχιστεί το monitor, έστω και υπό άλλη “διεύθυνση” και εύχομαι να κάνεις την καλύτερη επιλογή προσώπου/ προσώπων.

    Comment by pascal — 8|Jan|2007 @ 17:51
  2. Αγαπητέ Παναγιώτη .

    Τελευταίες σου “monitoro-εκπομπές” είναι αυτές… οπότε , ελπίζω να δέχεσαι αφιερώσεις ;)

    Την εκτίμηση μου

    Comment by azrael — 8|Jan|2007 @ 18:01
  3. Εγώ τα έγραψα.
    Ελπίζω να μη σε πειράζει…

    :)

    Comment by aggelos-x-aggelos — 8|Jan|2007 @ 18:05
  4. Παναγιώτη,
    καλά έκανες και τα είπες στην πραγματική τους διάσταση…
    σίγουρα, ο ‘χώρος’ του monitor είναι ‘δικός’ σου, οπότε και έχεις κάθε δικαίωμα επ’ αυτού…
    σίγουρα, μας ‘έκατσε’ άσχημα το κλείσιμο, αλλά πρέπει να σεβαστούμε την απόφασή σου…
    απλά σήμερα, ένοιωθα λίγο πιο άδειος από κάθε προηγούμενη μέρα, ξέρωντας ότι δεν θα μπορέσω
    να διαβάσω την ‘εφημερίδα’ μας…
    σου εύχομαι τα καλύτερα και καλή συνέχεια…

    Comment by γιώργος — 8|Jan|2007 @ 18:09
  5. Ο καθένας μας σ’ αυτήν την κακούργα μπλογκόσφαιρα ό,τι έχει δείχνει.

    Άλλος προβάλει την εξυπνάδα του , άλλος την ευστροφία του , άλλος την καλλιέργεια πνεύματος που διαθέτει , άλλος το κωλαράκι του , άλλος τα μπουτάκια, και άλλος το αλαβάστρινο κορμί του. Ό,τι μπορεί και έχει ο καθένας και η καθεμία.

    Δεν έχω πεισθεί ακόμη πως το μυαλό ξουράφι είναι πιο σπουδαίο όργανο απ’ το αλφαδιασμένο κωλομέρι .
    Πάντως θα ήθελα να δώσω μια συμβουλή σε δημοσιογράφους μπλόγκερς ή σε μπλόγκερς δημοσιογράφους μετά τα τελευταία γεγονότα.

    Ρωτήστε τον εκδότη σας και θα σας το διαβεβαιώσει, πως ένα εξώφυλλο ή πρωτοσέλιδο με κάποιον που έχει μυαλό ξουράφι μπορεί να στείλει άπατο το περιοδικό ή την εφημερίδα , ενώ αντιθέτως ένα καλλίγραμμο κωλαράκι θα ανεβάσει στα ύψη της κυκλοφορίες και θα σπάσει όλα τα ρεκόρ.

    Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν κακίζω τα νεαρά κορίτσια δημοσιογράφους που κάνουν δημοσιεύσεις του στίλ «Σκίσου για το δίκιο σου μανάρι μου»!

    Αυτό έχουν ( μπουτάκια κωλαράκι κορμάρα ) κι αυτό πουλάνε.
    Είτε είναι δημοσιογράφοι μπλόγκερς ή είναι μπλόγκερς δημοσιογράφοι.
    Είναι καλύτεροι δηλαδή οι άλλοι που πουλάνε το μυαλό ξουράφι τους και τη συνείδησή τους;

    Παναή ανοιξέ το ξανά

    Comment by SykoFantiS_Bastoyni — 8|Jan|2007 @ 18:14
  6. Ελπίζω να ξεκινήσουν πολλοί την προσφορά ανάλογων υπηρεσιών. Τα μονοπώλια δεν είναι προς όφελος κανενός. :-)

    Σ’ευχαριστω για τη μέχρι τώρα προσφορά σου, είμαι σίγουρος πως στο μέλλον θα συνεχίσει να συμβάλλεις στην προαγωγή του ελληνικού διαδικτύου. Όπως και να το κάνουμε, με το μόνιτορ, έγραψες ιστορία.

    Comment by Αθήναιος — 8|Jan|2007 @ 18:18
  7. I came here to say that I do not recognize anyone’s right to one minute of my life. Nor to any part of my energy. Nor to any achievement of mine. No matter who makes the claim, how large their number or how great their need.
    Απόσπασμα από τον λόγο του κανονικού Howard Roark στο δικαστήριο στο Fountainhead.

    Αν δεν έχεις διαβάσει το “Κοντά στον Ουρανό”, τώρα που θα έχεις (λίγο) χρόνο χωρίς να ασχολείσαι με την περιέργεια του καθένα, ρίχτου μια ματιά. Θα δεις ότι θα σε εκφράσει απόλυτα!

    Comment by Roark — 8|Jan|2007 @ 18:20
  8. Αγαπητέ,
    μια - καλών προθέσεων - κριτική για το πρότζεκτ σου,
    εδώ

    Comment by Μαύρο πρόβατο — 8|Jan|2007 @ 18:29
  9. Καλησπέρα,
    Όπως δεν μπορώ να θυμηθώ πώς ανακάλυψα και ξεκίνησα το μπλογκάρισμα, έτσι αντιστοίχως δεν μπορώ να θυμηθώ, πώς ανακάλυψα το “μόνιτορ”.
    Προσωπικά, το “μόνιτορ” ήταν ο καλύτερος τρόπος για να γίνει το μπλογκ μου γνωστό, πέρα από τα σχόλια σε μπλογκ άλλων. Μία όχι και τόσο επιτυχημένη πολιτική αφού:
    α) σκοπός είναι να σχολιάσεις και δευτερευόντως, με την παράθεση του συνδέσμου σου, να δείξεις το μπλογκ σου.
    β)σχολιάζεις μόνο σε άρθρα, που σού κίνησαν το ενδιαφέρον. Σχόλια του τύπου “φανταστικό άρθρο”, μόνο και μόνο για να καταδέιξεις το μπλογκ σου, δεν νομίζω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθούν πάνω από μία φορά σε καινούργιο μπλογκ.
    γ)δεν σχολιάζεις και δεν φαίνεσαι σε μπλογκς που δεν σού μίλησαν (και συνεπώς, δεν μπορεί να φτάσει αναγνώστης στα άρθρα σου από αυτά)
    Αντιθέτως με το “μόνιτορ”: μπλογκερ και μη-μπλογκερ μπορούσαν να βρουν δημοσιεύσεις, να ανακαλύψουν μπλογκ κλπ κλπ.
    Ευχαριστώ για την υπηρεσία.

    Comment by Ντροπαλός — 8|Jan|2007 @ 19:20
  10. Παναγιώτη, διαφωνώ με την “αρχή” να μην βγάζεις κανέναν, όπως διαφωνώ και με αυτούς που βγαίνουν. Βγαίνοντας κάποιος δεν ‘απαγορεύει σε κανέναν να τον διαβάζει”. Κάνεις ένα μεγάλο λογικό άλμα εδώ και μάς οδηγείς σε μιά παρανόηση που θέλω να πιστεύω πως δεν είναι σκόπιμη:

    Άλλο είναι ένα ΙΔΙΩΤΙΚΟ RSS feed aggregator (που o καθένας μποορεί να έχει στον υπολογιστή του) και άλλο ένα ΔΗΜΟΣΙΟ όπως το Monitor.
    Διαφωνώ και με την απόφασή σου να το ‘δώσεις’. Πρόσεξε καλά να μην το μετανιώσεις πικρά. Αλλά πάλι, εσύ ξέρεις.

    Διαφωνώ και με τον Αθήναιο (τί έκπληξη). Σε αυτήν την περίπτωση το μονοπώλιό σου μάς έφερνε όλους πιό κοντά. Τώρα θα διασπαστούμε από εδώ και από εκεί. Και είμαστε μόνο μερικές χιλιάδες… είναι πολύ κρίμα.

    Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ για το Monitor που υπήρξε, καλή χρονιά και όλα να σού πάνε καλά.

    Μίλτος - Μαύρος Γάτος

    Comment by Μαύρος Γάτος — 8|Jan|2007 @ 19:26
  11. Αφορμή για αυτό το post σου από ότι κατάλαβα ήταν τα αρνητικά σχόλια που ακούστηκαν. Μέσα σε αυτό το χαμό υπήρξε νομίζω μια σημαντική μερίδα που έδωσε θετικό στίγμα για το χαρακτήρα της ελληνικής … μπλογκόσφαιρας (την έχω βαρεθεί αυτή τη λέξη).
    Από αυτή την άποψη όλη αυτή η ιστορία νομίζω ότι μας έδωσε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα. Μάλλον θετικά.

    Καλή συνέχεια;)

    Comment by harry — 8|Jan|2007 @ 19:27
  12. ρωταω και εδω
    βρυπαν γιατι δεν ενδιαφερθηκες να καταστησεις σαφες με σχετικο αρθρο/οδηγια/ορο στο monitor.vrypan.net οτι ειτε τα feed που προστεθηκαν κατοπιν αιτησεως (η πλειονοτητα των μπλογκερ αγνοει οτι με την “αιτηση” απλως επισπευδεται μια αναποφευκτη διαδικασια, καθως θεωρουν λογω λανθασμενης αντιληψης και ισως λογω παραπλανησης οτι η δικη τους πρωτοβουλια και ΕΠΙΛΟΓΗ τους προσθετει στο μονιτορ) ειτε τα feed που προστεθηκαν κατοπιν “ανακαλυψης” ΔΕΝ αφαιρουνται κι οτι η ΜΗ αφαιρεση τους δε συνιστα ποινικο αδικημα; αντιβαινει τις αρχες σου; δε θα σε ειχε σωσει απο τα “καπριτσια” των μπλογκερ που ηθελαν να εξαιρεθουν απο το μονιτορ;
    “Φαντάζομαι το monitor σαν μία “καθημερινή συλλογική εφημερίδα” που δημιουργείται αυτόματα από τα πολλά ανεξάρτητα blogs που την απαρτίζουν. Χωρίς λογοκρισία (εκτός από την επιλογή των ίδιων των blogs). Ανεξάρτητη όσο μπορούμε να είμαστε όλοι όσοι συμβάλλουμε. Ενδιαφέρουσα, όταν είμαστε και εμείς…” εγραφες παναγιωτη, και χρησιμοποιουσες πληθυντικο. να υποθεσω οτι ολους εμας που ειτε θα γινομασταν μελη ειτε θα συμπληρωναμε την αιτηση για προσθηκη του μπλογκ δεν μας ειχες γραμμενους στα @@ σου, ετσι;
    ωστοσο δεν ενδιαφερθηκες να γνωστοποιησεις ορισμενες χρησιμες πληροφοριες στον χωρο του μονιτορ ωστε να μη στελνει ο ενας και ο αλλος απειλητικα ημεϊλ απαιτωντας παραλογα πραγματα. λυπαμαι αλλα εχεις τη νοοτροπια των προγραμματιστων, ολων εκεινων των κομπιουτεραδων που συμπεριφερονται αφ’υψηλου σε εκεινους τους χρηστες του ιντερνετ που δεν κατεχουν τα τεχνικα θεματα. (π.χ. ποτε δεν ενημερωσες με σχετικη ανακοινωση στο μονιτορ, οχι στο μπλογκ σου ή αλλου, τους μπλογκερ που αλλαζαν σε beta να κλεισουν πρωτα τα feed τους και μετα να κανουν την αλλαγη, με αποτελεσμα το λεγομενο monitor bombing)

    Comment by chicken teriyaki — 8|Jan|2007 @ 19:33
  13. Συμφωνώ με τον Αθήναιο….

    Comment by Nikos — 8|Jan|2007 @ 19:40
  14. Πριν μήνες φίλη, χωρίς να μου το πει, έστειλε το μπλογκ μου στο monitor. Δεν ήξερα, νόμιζα ότι ήταν πασαρέλα και μόνο.
    Ετσι όταν το πήρα είδηση ότι με συμπεριλαμβάνει το monitor, έστειλα μαιηλ στον Παναγιώτη Βρυώνη ζητώντας την άμεση αφαίρεση του μπλογκ.

    Σε πολύ λίγο χρόνο πήρα μια ευγενική απάντηση που εξηγούσε το ρόλο του monitor. Δεν επέμεινα.

    Γιατί τα λέω αυτά;

    Για να επιβεβαιώσω την αλήθεια και τη συνέπεια των όσων λέγονται από τον Παναγιώτη.

    Δεν τον ξέρω προσωπικά, δεν έχουμε επικοινωνήσει έκτοτε.

    Φοβάμαι όμως ότι αν τελικά το παραδώσει, το monitor ΠΟΤΕ δεν θα ξαναβρει το ίδιο μεράκι και αθωότητα.

    Comment by alzap — 8|Jan|2007 @ 19:56
  15. Η υπηρεσία που προσέφερες φίλε Παναγιώτη (αν και δεν σε ξέρω προσωπικά!) με την εθελοντική και χωρίς απολαβές (εξ όσων αντιλαμβάνομαι) δουλειά που έριχνες στο monitor δεν ανταμείφθηκε, όπως ίσως νομίζεις και γιαυτό το έκλεισες, με κατινιές, ξεμωραματα και απειλές για μυνήσεις! Ανταμείφθηκε από το γεγονός το monitor.vrypan.net “άνδρωσε” ουσιαστικά το ελληνικό blogging, το έκανε γνωστό στους παρεπιδημούντες και μη του internet και έδωσε φωνή ακόμα και σε αυτούς - ες που ούτε οι κολλητοί τους δεν θα διάβαζαν! Αν πότε το blogging εδώ στο Ελλαδιστάν πάρει την θέση και την ισχύ που έχει αποκτήσει σε άλλες χώρες, το monitor θα φταίει (με την καλή έννοια!). Αναθέωρησε…

    Comment by Ένας blogger.... — 8|Jan|2007 @ 20:13
  16. @chicken teriyaki: Κύριε εισαγγελέα, δεν έχω να δηλώσω τίποτα. Φαντάζομαι ότι η ερωτήσεις σας είναι ρητορικές, οπότε, παρακαλώ συνεχίστε τον συλλογισμό σας.

    Στα ελαφρυντικά μου να υπολογήσετε ότι αναγνώρισα την ανικανότητά μου και το έκλεισα το ρημάδι…

    Comment by Panayotis — 8|Jan|2007 @ 20:14
  17. To monitor είναι δικό σου μαν. Χάρη σε αυτό με διάβασαν αρκετοί. Ποτέ δεν ζήτησα να μπώ αλλά το θεώρησα μεγάλη τιμή όταν με έβαλες. Το μόνιτορ είναι το μόνιτορ. Δεν είναι τα μπλογκζ όπως το ιντερνέτς δεν είναι ο ΙΕ. Πέρα από αυτά παίζει φάση με τους δημοσιογράφους που απειλούν (και σωματικά στη δική μου περίπτωση) αλλά και λεκτικά. Φακ εμ.

    Σε ευχαριστώ παναγιώτη και σκέψου το ξανά.

    Comment by Dark Angel — 8|Jan|2007 @ 20:42
  18. @vrypan:
    Σχεδόν σε όλους φάνηκε απίθανο το ότι είναι αντίθετο με την ιδεολογία μου να αφαιρώ feeds από το monitor.

    Χαίρομαι που είμαι ένας από τους λίγους. Ίσως αυτό συμβαίνει επειδή δεν είναι πολλοί αυτοί που να έχουν εμπλακεί ενεργά με τη δημιουργία και λειτουργία κάποιου ηλεκτρονικού social medium. Είναι λογικό οι χρήστες να έχουν τις δικές τους απόψεις για το πως πρέπει να διοικείται μια υπηρεσία και όσο να μεγαλώνει το userbase να διευρύνεται η ποικιλία των διαθέσιμων απόψεων και οι αποκλίνουσες απόψεις σε σχέση με αυτή του αρχικού σχεδιαστή.

    Όπως (σκληρά) γράφει και ο Erik Naggum: If this is not what you expected, alter your expectations.

    Comment by adamo — 8|Jan|2007 @ 20:50
  19. Γνωριζουμε 2 γεγονοτα.

    α) Οτι ο vrypan κατα καιρους εχει δεχτει την παρακληση καποιων να βγει το blog τους απο το μονιτορ και εχει απορριψει αλλων (προτιμησεις;)

    ΕΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ!

    β) Οτι ο vrypan στη διαρκεια του χρονου δεν κρατησε σταθερη γραμμη. Διαμορφωσε ιδεολογια, απεκτησε αποψη, αλλαξε γνωμες και θεωριες.

    ΔΥΟ ΤΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ!

    Απο τα παραπανω δυο βγαινει ενα και μονο ενα συμπερασμα: Ο vrypan πρεπει να ειναι ανθρωπος και οχι μποργκ.

    Comment by Vripidas — 8|Jan|2007 @ 20:57
  20. O καθενας μας οταν παιρνει μια αποφαση, την αιτιολογει με επιχειρηματα.
    Ολα ωραια και καλα και διαβαζοντας συμφωνω με την ρομαντικη ιδεολογια και την διατηρηση των αρχων σου Παναγιωτη.
    Ομως δεν μου καθεται καλα το οτι εγινε τωρα με αφορμη μια “διενεξη”. Χαζος δεν εισαι ηξερες οτι θα πεσουν ολοι πανω στην μπλογκερ να την φανε.

    Η δευτερη διαφωνια μου εχει να κανει με το γεγονος οτι οι ιδεολογιες του καθενα ειναι σωστες για κεινον και λαθος για τους αλλους.
    Γιαυτο υπαρχουν και οι νομοι, γιατι ο καθενας τραβαει το δικο του σχοινι να περασει η δικη του αληθεια.

    οταν λες “ειναι λαθος αλλα θα σου κανω την χαρη” ξεκινας με το σκεπτικο οτι εσυ ξερεις καλυτερα απο τον αλλον, οτι η δικη σου θεση ειναι υπεροχης.
    Και οταν υπαρξει προβλημα γιατι καποιος δεν το δεχεται και σου βγαζει την νομοθεσια σαν αποδειξη οτι καλως η κακως, δεν εισαι σε θεση υπεροχης,δεν ειναι λαθος, αντικειμενικα(οχι ηθικα, ειπαμε αυτη αλλαζει αναλογα με τα ατομα) τι κανεις;

    απο σενα δεν εχω παραπονα, την μιραντολινα δεν την εχω διαβασει ποτε.
    Ομως εγω βλεπω power struggle σε ολο αυτο, και οτι δεν ειχαμε καμια δουλεια ουτε εγω ουτε οι αλλοι στο ολο θεμα.

    Comment by Lili — 8|Jan|2007 @ 21:21
  21. Ευχαριστώ Παναγιώτη για όσα πρόσφερες σε μένα και στο μπλογκοχωριό.
    Να είσαι καλά και ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ νά ‘χεις να συνεχίσεις την πορεία σου σε ό,τι σου αρέσει και αγαπάς.

    Το μεράκι ποτέ δεν πρόδωσε κανέναν :-)

    ..μακάρι να συνεχίσει το μονιτορ με τις ίδιες Αρχές και να είναι σοφότεροι οι συνεχιστές.. η ανωνυμία (η δύναμη, η κατάκτηση του διαδικτύου) σώζει πες τους.. ο φθόνος αναζητά “πραγματικά πρόσωπα” για να λειτουργεί, αυτό γράψε το κάπου, ε..

    Comment by Rodia — 8|Jan|2007 @ 21:32
  22. Πραγματικά αστείος μου φαίνεται ο λόγος για να κλείσεις το site.

    Comment by George Moschovitis — 8|Jan|2007 @ 21:36
  23. Ο καθενας ειναι σε θέση να κρίνει την κατάσταση με τα δικα του μέτρα και σταθμα και να μορφωσει γνωμη. Μπορει και αν θελει να την πει η όχι.

    Αυτο που θα ηθελα να πω εγω δεν ειναι η γνώμη μου, αλλα οτι με ενοχλει υπερβολικα να μπαινει καποιος, ο οποιος αντικειμενικα προσφερει, στη διαδικασια να πρεπει να αναιρεσει πολιτικο-επιχειρηματικο-περίεργες συνωμοσιες που δηθεν υπάρχουν.

    Ειναι πολύ ασχημο και ευκολο να πιανεις εναν ανθρωπο που δημοσιοποιει τη γνωμη του επώνυμα και να το προσαπτεις κατηγορίες ανώνυμα.
    Και ειναι και εξαιρετικα αγενες ειδικα οταν δεν σου εχει δώσει ποτε αυτο το δικαίωμα.

    Comment by Kώστας — 8|Jan|2007 @ 21:58

  24. Χαζος δεν εισαι ηξερες οτι θα πεσουν ολοι πανω στην μπλογκερ να την φανε.

    ε άρα προφανώς τότε αποδείχθηκε ΑΥΤΗ χαζή που τον απείλησε με μήνυση ρε λίλη.

    Όλος ο κόσμος υπάρχει για να ταλαιπωρεί την κάθε κακομαθημένη άσχετη, αυτό προσπαθείς να πεις, μη χέσω…

    Και πληροφοριακά ο Παναγιώτης έχει ΦΟΥΛ το νόμο με το μέρος του, αλλά αν ο άλλος είναι πρόθυμος να τα σκάσει για να σε ταλαιπωρήσει δεν αξίζει. ΖΟΥΜΕ οι κομπιουτεράδες από το να μη μας κατάσχει κάποιος μαλάκας το κομπιούτερ για τα δύο χρόνια μέχρι να γίνει η δίκη, κατάλαβες;

    κοινώς: προσπάθησε για ΜΙΑ φορά στη ζωή σου να συντονιστείς με τη συζήτηση. :)

    Παναγιώτη έκανες πολύ καλά και εγκρίνω απόλυτα (τόσο τις χυλόπιτες στις διαγραφές όσο και το τελικό κλείσιμο του site όταν υπήρξε απειλή).

    Και το ήξερα ότι δε θα το ξανανοίξεις, μια και οι παρακατιανοί αμερικανόβιοι κομπιουτεράδες -σε αντίθεση με ποιοτικούς ελληνοπρεπείς διανοούμενους- όταν λένε δεν ξελένε.

    Comment by j95 — 8|Jan|2007 @ 22:06
  25. Παναγιώτη, με κάθε καλή διάθεση:

    1) Τα περί αρχών τα είδα πρώτη φορά δημοσιευμενα εδώ. Δεν μπήκες ποτέ στον κόπο να μου τα πεις.

    Στα μεηλ, τεχνικοί λόγοι και έλλειψη χρόνου ή βαρεμάρα ήταν τα επιχειρήματά σου. Μετά τη δημοσιοποίηση θυμήθηκες τις αρχές σου, τις οποίες εκ των υστέρων με καλείς να σεβαστώ, αρνούμενος παράλληλα να αποδεχθείς ότι οι δικές μου αρχές με ωθούν να φύγω από το μόνιτορ. Τις αρχές σου αυτές, υπενθυμίζω, τις έχεις πατήσει στο παρελθόν - άρα ούτε να τις μαντέψω μπορούσα.

    2) έθεσες εκβιαστικά ένα δίλημμα και αρνήθηκες να μου δώσεις εξηγήσεις γιατί, οπως μου έγραψες, σου ήμουν άγνωστη.Κι ύστερα κάθεσαι και λες σε χιλιάδες αγνώστους τα πράγματα που δεν ήθελες να πεις στη μία άγνωστη. Το βρίσκω τουλάχιστον αντιφατικό.

    3) Όπως εσύ δε με διαβαζες, μπορεί να μη σε διάβαζα κι εγώ. Μην επικαλείσαι παλιά σου ημεηλ, δηλαδή.

    Τέλος,

    4) όταν εκβιαστικά απέρριψες κάθε δικαίωμά μου να διαχειριστώ την εγγραφή μου, που εγώ είχα ζητήσει, και κατόπιν έριξες όλη τη ευθύνη στους ώμους μου έπραξες άδικα — και παραλληλα προσπάθησες να μετατρέψεις ένα προσωπικό αίτημα σε βεντέτα

    Όλα αυτά τα ζητήματα δεν έχουν απαντηθεί. Και παραμένουν κεντρικά θέματα αυτής της ιστορίας.

    Comment by mirandolina — 8|Jan|2007 @ 22:12
  26. Τελικά καμμιά καλή πράξη δεν μένει ατιμώρητη… Ευχαριστώ για το χρόνο και την προσπάθεια.
    Ελπίζω, όσο το γράφω αυτό να ποστάρει κάποιος για να μην έχω τόσο άσχημη παρέα όσο προβλέπω.
    Καλη επιτυχία σε ότι άλλο υλοποιήσεις, και μακάρι να μη στο ξαναχαλάσουν μωροφιλόδοξοι νάρκισσοι…

    Comment by penguin-witch — 8|Jan|2007 @ 22:25
  27. Η Λ.Χ.Θωμά μού φέρνει στο μυαλό κάτι κοινοτάρχες της δεκαετίας του ‘80 που έστηναν στην είσοδο του χωριού τους μια τεράστια ταμπέλα η οποία έγραφε για π.χ ότι “η κοινότητα Άνω Ραχούλας κηρύχτηκε από το κοινοτικό συμβούλιο αποπυρηνικοποιημένη ζώνη”.
    Ας βάλει κι αυτή μια επιγραφή στο blog της που να λέει ότι ” το παρόν blog κηρύχτηκε απομονιτοροποιημένο” και να τελειώσει η υπόθεση. Έτσι κι αλλιώς τσαμπουκά θέλει να πουλήσει στο αναγνωστικό κοινό της

    Comment by Allu Fun Marx — 8|Jan|2007 @ 22:29
  28. Τί έγινε ρε Μιραντολίνα; Σχόλασε ο Bfo;

    Comment by Jfk — 8|Jan|2007 @ 22:31
  29. παναγιώτη, νομιζω μου επιτρέπεις εφόσον το έγραψες..να δηλώσω την δικη μου…meta monitor πρόταση..η οποία ηταν μια ιδεα. με τα καλά και τα άσχημα της!
    thanx..

    Comment by papo — 8|Jan|2007 @ 22:58
  30. Όλα στη ζωή είναι θέμα οπτικής γωνίας.

    Για κάποιους φασίστας είναι αυτός που θέλει να βγει.

    Για κάποιους άλλους είναι αυτός που δεν τον αφήνει να βγει.

    Δεν έχω μάθει να λέω ψέμματα και κολακείες στη ζωή μου, sorry.

    Comment by Μαύρος Γάτος — 8|Jan|2007 @ 23:12
  31. @mirandolina:

    1) Το έκανα στον προηγούμενο. Και στον προπροηγούμενο. Και πιο πριν. Το θέμα είναι ότι αν είχα ασχοληθεί λίγο περισσότερο ίσως να είχα λύσει το δικό σου πρόβλημα (αν σε είχα πείσει), αλλά δεν θα είχα λύσει το δικό μου (γιατί κάποια στιγμή θα έπρεπε πάλι να το ξανακάνω από την αρχή).

    2) Κάνοντας δημόσιο το θέμα, νόμίζω ότι δεν θα υπάρξει επόμενη φορά (για όποιον έχει παρόμοιες υπηρεσίες).

    3) βλ. 1)

    4) όχι, νομίζω ότι τόσο στα άρθρα μου, όσο και στα σχόλιά μου, διευκρίνησα ότι “Δεν είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στην ίδια συζήτηση…” κ.λ. Δεν έκανα ούτε ένα χαρακτηρισμό, ούτε έγραψα κάτι εναντίον σου.

    Για εμένα δεν υπάρχει καμία ιστορία και κανένα αναπάντητο ερώτημα. Εσύ προφανώς έχεις ακόμη απορρίες. Αν τα πράγματα εξελίχθηκαν σε κάτι που δεν περίμενες και δεν καταλαβαίνεις, τί να γίνει;

    Comment by Panayotis — 8|Jan|2007 @ 23:14
  32. Αγαπητέ Παναγιώτη, εν προκειμένω εσύ είσαι τ’ αφεντικό και θα’λεγα να κάνεις ό,τι σε κάνει να νιώθεις καλά.
    Τα σχόλια στο μπλογκοχωριό ήταν φυσικό επακόλουθο και αποδεικνύουν περίτρανα τη χρησιμότητα του μόνιτορ. Πιο σωστά, την αναγκαιότητά του. Οι αρχικές σου σκέψεις περί καχυποψίας των περισσότερων μπλόγκερς κλπ, δεν με βρίσκουν σύμφωνη.
    Τουναντίον, σε μεγάλο μέρος της -πολύ πιθανόν στο μεγαλύτερο-, η μπλογκοοικογένεια σε στηρίζει και κατανοεί πλήρως τους λόγους που σε οδήγησαν σε τούτη την απόφαση.
    Θα ήταν μεγάλη χαρά και ανακούφιση για όλους να σε ξαναδούμε στις οθόνες μας και, πραγματικά, δεν ξέρω αν υπάρχει περιθώριο ν’ ανατραπεί η απόφασή σου.

    Όπως και να’χει, νιώθω κι εγώ την ανάγκη για ένα από καρδιάς ευχαριστώ που το χόμπυ σου, βρήκε τρόπο να συναντηθεί με τα δικά μας και να τα δυναμώσει.

    Comment by Καπετάνισσα — 8|Jan|2007 @ 23:14
  33. @Καπετάνισσα: μάλλον έδωσα λάθος εντύπωση. Υπήρχε πολύς κόσμος που έγραψε και έστειλε ευχαριστίες για την μέχρι τώρα ύπαρξη του monitor και που σχολίασαν (θετικά ή αρνητικά) ρεαλιστικά και επί του θέματος. Έχεις δίκαιο.

    Comment by Panayotis — 8|Jan|2007 @ 23:29
  34. Πάνο, κατέληξα ότι αν ένα “μόνιτορ” δεν κάνει τις ανάλογες τούμπες μπροστά στον εκάστοτε χρήστη ή αν ο ιδιοκτήτης του δεν είναι αρκετά μουλάρι, δουλειά δεν κάνεις.

    Εδώ, είχαμε ένα μουλάρι μόνιτορ και έναν ιδιοκτήτη που έκανε πολλές τούμπες. ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙΣ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ. ΓΙΝΕ ΛΙΓΟ ΜΟΥΛΑΡΙ.

    Λοιπόν, λέγε παιχνιδάρες να σου στείλουμε τώρα που θα κάαααααααθεσαιιιιιι.

    Καλές διακοπές. :)

    Comment by xpsilikatzoy — 8|Jan|2007 @ 23:32
  35. Κάτι μου λέει ότι δεν θα κάθεται… δεν νομίζω ότι ένας άνθρωπος σαν τον Παναγιώτη μπορεί απλά να κάθεται…
    Το monitor ήταν μια υπηρεσία που έλειπε από την Ελλάδα και λυπάμαι που έκλεισε, δεν συμφωνώ μαζί με τον Παναγιώτη σε αυτό, αλλά ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ που υπερασπίζεται τόσο την ιδεολογία του!!!!

    Comment by mrpc — 8|Jan|2007 @ 23:55
  36. Παναγιώτη η απόφαση είναι δική σου ότι κι αν κάνεις.
    Μη ξεχνάς όμως, πως πίσω από το monitor βρισκόταν ένας συγκεκριμένος άνθρωπος που το υποστήριζε. Δε λειτουργούσε μόνο του όλο αυτό και δε θα είναι το ίδιο αν περάσει σε άλλα χέρια.
    Έχω διαβάσει πολλά χαζά πράγματα αυτές τις ημέρες για την τεχνική πλευρά του monitor. Υπήρξαν κείμενα που με έκαναν πραγματικά να γελάω.
    Θα πρότεινα αντί να το δώσεις σε κάποιον άλλο, να αφήσεις να περάσουν μερικές ημέρες για να σκεφτείς περισσότερο το ενδεχόμενο να το βγάλεις και πάλι online εσύ.
    Σε ευχαριστώ για το διάστημα που μου παρείχες τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Εύχομαι ότι καλύτερο για τη συνέχεια.

    Comment by magica — 8|Jan|2007 @ 23:56
  37. Αγαπητέ Παναγιώτη θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμά σου να διακόψεις μια δραστηριότητά σου εφ’ όσον θεωρείς ότι “παρεμποδίζεται” σε θέματα αρχών.

    Θεωρώ επίσης αναφαίρετο δικαίωμα της παρολίγον “αντιδίκου” σου να ζητάει την άρνηση της “υπηρεσίας” που η δραστηριότητά σου της παρέχει όχι με ¨αυτόματο” τρόπο αλλά μετά από “αίτηση” της και “αποδοχή” από τη μεριά σου.

    Το monitor δεν θα μπορούσε να υπάρχει χωρίς εσένα αλλά και χωρίς τους bloggers. Κάθε τι καλό χρήσιμο και άξιο περιέχει τον “χρόνο” του δημιουργού αλλά και του χρήστη.

    Το κλείσιμο του site σου είναι απώλεια για αυτή την ομάδα ανθρώπων που το “χόμπυ” ή η “αγωνία” της είναι μια άλλη επικοινωνία.

    Σε ευχαριστώ πολύ για την δυνατότητα που μου έδωσες να γνωρίσω και να γνωριστω με αλλους ανθρώπους.Να τους αφιερώσω και να μου αφιερώσουν χρόνο.

    Εύχομαι το monitor να λειτουργήσει και πάλι.

    Με εκτίμηση και ευχαριστίες πολλές.
    Padrazo

    Comment by padrazo — 9|Jan|2007 @ 00:09
  38. Βρυπαναήμ’ , κρίμα. Για μια λοκαντιέρα, να τα τινάζεις όλα στον αέρα!
    Θα χτυπιόταν, θα έσκουζε, θα της πέρναγε στο τέλος της σκασμένης! Εδώ της πέρασε αυτοστιγμεί το κλείσιμο του μπλογκ της…

    Μantalena Parianos
    ψαροπούλα στο χαμάμ

    Μιρνδελρτθιλίνα>>
    έχεις απύθμενο θράσος, να έρχεσαι εδώ μετά απ’ όλο αυτό.
    Δεν πας να ξανακλείσεις το ευλόγ σου; Μπάζει.
    Δεν πας να ξαναπαραιτηθείς από τη λίφο;
    Δεν πας να δεις αν έρχομαι;

    Comment by Mantalena Parianos — 9|Jan|2007 @ 00:24
  39. [...] Ένα τεράστιο στρατόπεδο συγκέντρωσης για blogger… Μια απέραντη αποθήκη ψυχών… Ένα κολαστήριο που μπροστά του ωχριά το Γκουαντάναμο… Ναι! Ένα Νταχάου είναι το monitor! Eκατοντάδες εξαθλιωμένοι blogger σέρνουν αργά τα βήματά τους μέσα στον λιγοστό χώρο που τους προσφέρει ο απαίσιος σαδιστής fon Vrypan, στρατιωτικός διοικητής του στρατοπέδου. Το αγκαθωτό συρματόπλεγμα που τους περιβάλει είναι ηλεκτροφόρο και συνήθως κάθε απόπειρα απόδρασης οδηγεί στο θάνατο. Σιωπηλοί οι φυλακισμένοι blogger σκυμμένοι πάνω στο πληκτρολόγιό τους ετοιμάζουν το επόμενο ποστ τους. Η διαταγή του fon Vrypan είναι σαφής : post or die Όλα δείχνουν ότι όλοι έχουν αποδεχθεί την μοίρα τους. Στην πραγματικότητα όμως στο μυαλό του κάθε έλληνα ιστολόγου μια μόνο σκέψη υπάρχει. Να καταφέρει κι αυτός να δραπετεύσει από το monitor με τον ίδιο τρόπο που τα κατάφερε το κορίτσι φάντασμα, η ατρόμητη ελληνοπούλα, η μικρή ηρωίδα η Μανταλένα Μιραντολίνα Θαλάσση… [...]

  40. …δέχτηκα πολλές προτάσεις από τρίτους που θα ήθελαν να το αναλάβουν … το πιο πιθανό είναι να το δώσω σε κάποιον που πιστεύω ότι θα το συνεχίσει καλύτερα από εμένα.

    Πάντως αν έχεις πάνω από μία καλή πρόταση, προτείνω να το δώσεις σε 2 ή και 3 διαφορετικούς μνηστήρες. Για πολλούς λόγους:

    α) Θα είναι ωραίο ως πείραμα, να δεις τη διαφορετική εξέλιξη των metamonitor ανάλογα με τον ιδιοκτήτη.
    β) Η άποψη σου για τα μονοπώλια γνωστή, ευκαιρία να σπάσεις ένα τέτοιο!
    γ) Καλύτερες πιθανότητες να επιζήσει κάποιο metamonitor για καιρό.

    Comment by Δημήτρης — 9|Jan|2007 @ 01:23

  41. Μετά τη δημοσιοποίηση θυμήθηκες τις αρχές σου, τις οποίες εκ των υστέρων με καλείς να σεβαστώ, αρνούμενος παράλληλα να αποδεχθείς ότι οι δικές μου αρχές με ωθούν να φύγω από το μόνιτορ.

    Πολύ σωστά. Το:

    Θεωρώ ότι το monitor ΔΕΝ καταπατά κανένα δικαίωμα πνευματικής
    ιδιοκτησίας. Εφόσον όμως επιμένεις, και με δεδομένο ότι έχω άλλα
    πράγματα να κάνω ΤΩΡΑ από το να λύνω παρεξηγήσεις σε δικαστήρια, η
    μόνη λύση που βλέπω είναι να κλείσω το monitor.

    Σε παρακαλώ να με ενημερώσεις αν αυτό θέλεις.

    Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, με λυπεί που κάποιος που επαγγέλεται
    δημοσιογράφος, αντιμετωπίζει την ενημέρωση και την διάδοση των
    πληροφοριών με αυτό τον τρόπο.

    είναι μια ψευδαίσθηση που μοιράζονται όσοι ζηλεύουν τους ποιοτικούς bloggers.

    Comment by j95 — 9|Jan|2007 @ 01:28
  42. “Τα περί αρχών τα είδα πρώτη φορά δημοσιευμενα εδώ. Δεν μπήκες ποτέ στον κόπο να μου τα πεις.” λέτε Μιραντολίνα.

    Αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο χρόνος των ανθρώπων είναι πολύτιμος και δεν είναι προς διάθεσιν των καπριτζιόζων μεγαλομανών που φαντάζονται εαυτούς ισάξιους του …Bernstein. Εγώ, όπως και όλοι εκτός 2 ή τριών μπλόγκερς καταλάβαμε πολύ καλά όσα έγραψε στα μέηλ του ο Παναγιώτης Βρυώνης.

    Θα έπρεπε ακόμα να καταλαβαίνετε ότι όσο αξίζουν τα λίγα λεπτά που θα χρειαζόταν να σας εξηγήσει άλλο τόσο αξίζουν και τα δικά σας για να μετακομίζατε το μπλογκ σας. Όσες φορές χρειάστηκε να μετακομίσω εγώ, από μπλογκς μέχρι οικοσκευές δεν ζήτησα από κανέναν να μου διαθέσει τον χρόνο που ΔΕΝ όφειλε.

    ——–
    Λίλυ, καθότι δηλώνεις άγνοια περί των όσων συνέβησαν θα έλεγα να περιοριστείς σε αυτό που τόσο καλά γνωρίζεις να κάνεις. Από ό,τι συμπεραίνω σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει μέσα στο μπλογκ σου δείχνεις να απαιτείς από τους άλλους να σέβονται τον χρόνο σου. Κάνω λάθος;

    Comment by Artois — 9|Jan|2007 @ 01:48
  43. τολμώ να χρησιμοποιησω το χώρο σου Παναγιώτη ως πίνακα ανακοινώσεων(!!!) μια και οπωσδήποτε εχει επισκεψιμότητα αυτές τις μερες και λειτουργεί νυχθημερόν, για να ενημερώσω ότι κάπου βρήκα μια λιστα ελληνικων blogs σε μορφή πίνακα, την απλοποίησα και την ανέβασα εδω
    http://rodiat5.blogspot.com/2007/01/blogs-2001-2072.html
    απο το νούμερο 2001 μέχρι το τελευταίο 2572

    Ευχαριστώ και αμα διαφωνείς με τη χρήση που κανω στο χώρο σου, μη διστασεις να διαγραψεις την ανακοινωση.

    Comment by Rodia — 9|Jan|2007 @ 02:13
  44. Γιατί ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι πρόκειται για ένα καθαρά προσωπικό project?

    Comment by Titanas — 9|Jan|2007 @ 03:18
  45. Monitor for open source:)

    Comment by diafanos — 9|Jan|2007 @ 03:32
  46. Mirandolina, θα επαναλάβω κι εδώ κάτι που έγραψα στο μπλογκ σας, επειδή δεν το δημοσιεύσατε ακόμα. Άλλωστε νομίζω ότι ο χώρος είναι καταλληλότερος.

    Επειδή στηρίζετε το επιχείρημά σας στο ότι ο Παναγιώτης Βρυώνης “απέκτησε τις αρχές του το τελευταίο διήμερο” θεωρώ τον εαυτό μου υποχρεωμένο να καταθέσω την μαρτυρία μου.

    Πριν δύο περίπου μήνες ζήτησα κι εγώ με μέηλ να αποσύρει το blog Gay_Art. Για προσωπικούς λόγους και όχι για λόγους συγκατοίκησης με άλλους που δεν θεωρούσα αντάξιούς μου. Αυτό άλλωστε θα ήταν κάτι που θα απεδείκνυε την επιπολαιότητά μου να ζητήσω να ενταχθώ κάπου χωρίς να εξετάσω τις συνθήκες. Kαι επιπολαιότης δεν με χαρακτηρίζει.

    Περίμενα υπομονετικά μέχρι να μου απαντήσει διότι θεωρώ ότι ο καθένας που μας προσφέρει δωρεάν μια υπηρεσία δεν είναι υποχρεωμένος να στέκεται σούζα στις όποιες απαιτήσεις μας. Την ίδια υπομονή οφείλατε να είχατε κι εσείς.

    Μου απάντησε όπως και σ’ εσάς και επανήλθα χρησιμοποιώντας περίπου τα ίδια με τα δικά σας επιχειρήματα.

    Αλλά δεν τον απείλησα, όπως φαντάζομαι δεν σας έχουν απειλήσει κι εσάς για διάφορους πίνακες ξένης ιδιοκτησίας που δημοσιεύετε στο μπλογκ σας. Και δεν επανήλθα διότι κατάλαβα ότι αφού με δική μου αίτηση μπήκα στο μόνιτορ, δεν είναι δυνατόν να περιμένω από τον Π.Β. ανταποκρίνεται στα καπρίτσια μου.

    Το απλούστερο που είχα να κάνω ήταν να το μεταφέρω. Δεν το έκανα διότι αυτό απαιτούσε χρόνο, όπως δεν το κάνατε κι εσείς.

    Αν γι αυτό ο Π.Β. χρειαζόταν 5 ή 10 λεπτά κι εγώ δύο ώρες ή δύο ημέρες, είχα την λογική να σκεφτώ ότι τα 5 λεπτά του Π.Β. μπορεί να αξίζουν πολύ περισσότερο από όσο 10 ώρες δικές μου. Kαι γιατί έχω διδαχθεί να εκτιμώ τον χρόνο του άλλου και να του αναγνωρίζω το δικαίωμα να τον χρησιμοποιεί όπως θέλει. Ακόμα κι αν θέλει να τον περνάει χαζεύοντας από το παράθυρό του δεν μου επιτρέπεται να του απαιτώ να τον διαθέσει σ’ εμένα.

    Και δεν τον ξανακούρασα ούτε τον εκφόβισα.

    Οφείλω να σημειώσω την διακριτικότητα που είχε να μην επικαλεστεί αυτό το γεγονός ως επιχείρημα στις “όψιμες αρχές” που του καταλογίζετε. Προτίμησε να τον “διασύρετε” ως άνθρωπο με “όψιμες αρχές” παρά να διαρρεύσει κάτι που του ζήτησα προσωπικώς. Αυτό, κατά την άποψή μου, αποδεικνύει εξαιρετικό ήθος.

    Σας προτείνω επομένως να αλλάξετε την “υπερασπιστική σας γραμμή” διότι βασίζεστε σε λάθος υποθέσεις.

    Comment by Citius_Fortius — 9|Jan|2007 @ 03:46
  47. Το πράγμα είναι ξεκάθαρο.
    Η ΜΙΡΑΝΤΟΛΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΑΠΑΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ.

    Ο Παναγιώτης έγραψε :
    [b]From: vrypan

    Κοίταξε, σου παρουσίασα τα δύο πράγματα που μπορώ να κάνω:
    1. Να αφήσω το feed σου όπως είναι
    2. Να κλείσω το monitor

    Το γιατί και πώς δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο πρέπει να εξηγώ σε έναν άγνωστο.

    Σε παρακαλώ επέλεξε και ενημέρωσέ με.

    Παναγιώτης.[/b]

    Αυτό οι φωνασκούντες αληταράδες δεν το διαβάσατε ;
    Τι είδους αρχές είναι αυτές που «δεν εξηγούνται σε αγνώστους» ;
    Τι είδους αρχές είναι αυτές που παραδίδονται ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ σε έναν «άγνωστο»;
    Τι είδους αρχές είναι αυτές που αρχικώς αναφέρονται σαν «βαρεμάρα» και «τεχνική δυσκολία»;
    Τι είδους αρχές είναι αυτές όταν η παράβασις τους ήταν καθεστώς ;

    Το κυριότερο, τι είδους αρχές είναι αυτές που ρίχνουν τις ευθύνες για το κλείσιμο του μόνιτορ σε ένα πρόσωπο που σωστά ή λάθος ζήτησε την απομάκρυνσή του ;

    ΤΟ ΜΟΝΙΤΟΡ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΒΡΥΩΝΗΣ ΟΧΙ Η ΜΙΡΑΝΤΟΛΙΝΑ.

    Τι συμβαίνει τώρα; Γιατί ο θόρυβος;

    ΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΙΡΑΝΤΟΛΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΕΣ.

    Είναι πολύ ενοχλητικές για όλους εκείνα τα υπόδουλα εκσυγχρονισμένα νεοφασιστικά ερπετά που σέρνονται παντού, ιδιαιτερως δε στην θλιβερή ελληνόφωνη μπλογκόσφαιρα.

    Λοιπόν, δεν θα τους περάσει.

    Comment by Νταραγκλίτσας — 9|Jan|2007 @ 04:22
  48. Το κακό, κατά τη δική μου άποψη είναι η υπερσυγκέντρωση. Εκεί όπου οι πολλοί είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν ή να υφίστανται τις συνέπειες από τις αρχές και τις αξίες (όπως εκφράζονται τη δεδομένη στιγμή) του ενός (είτε αυτή είναι η Mirandolina είτε ο Παναγιώτης).

    Η εμφάνιση και άλλων aggregators νομίζω ότι ήταν long overdue. Επίσης νομίζω ότι θα αποφορτίσει τέτοιου είδους προβλήματα.

    Comment by dimitris — 9|Jan|2007 @ 08:15
  49. Τις καλύτερες ευχές μας για τη θετική συνέχεια στην προσωπική κι επαγγελματική σου σταδιοδρομία, Παναγιώτη. Ενα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα πρόσφερες.

    Συνέχεια επί της οθόνης στο πειραματικό μας blog aggregator: http://www.GreekBloggers.com

    Comment by Greek Bloggers — 9|Jan|2007 @ 09:24
  50. [...] Παρ'όλα αυτά όμως, όπως έγραψα και στο σχόλιο στο τελευταίο για το θέμα, ποστ του Παναγιώτη, ελπίζω να βρεθούν κι άλλοι πρόθυμοι να δημιουργήσουν ανάλογη υπηρεσία και μάλιστα να την εκμεταλευτούν επιχειρηματικά. Εμείς οι χρήστες θα είμαστε οι κερδισμένοι. [...]

  51. Δεν θέλω να μπω στη διαδικασία του ποιος έχει δίκιο και του ποιος έχει άδικο. Δεν έχει νόημα άλλωστε.
    Είμαι από εκείνους που χρησιμοποιούσαν το μόνιτορ, κι όσες φορές κι αν απευθύνθηκα στον Παναγιώτη υπήρξε υπομονετικός και ευγενικός μαζί μου.

    Θέλω μόνο να σταθώ και να θαυμάσω το σκεπτικό του και την συμπεριφορά του Παναγιώτη.
    Άσχετα με τις τόσες πολλές “αλήθειες” που καταθέτουμε όλοι μας, μένει σταθερός σε ό,τι έχει ορίσει στο μυαλό του ως αξία, την υπερασπίζεται και δεν φοβάται να τη δημοσιεύσει.

    Κάπως έτσι ρομαντικά σκέφτομαι πως υπάρχουν άνθρωποι ακόμα με αξίες.

    Παναγιώτη, σε ευχαριστώ πολύ για όσα μου προσέφερες.

    Comment by Natalia — 9|Jan|2007 @ 09:49
  52. Παναγιώτη
    συγχαρητήρια, είσαι πολύ εντάξει ΣΕ ΟΛΑ.

    Mirandolina…μου φαίνεται πως κάνεις εκτεταμένη χρήση του
    “Άμα δε μπορείς να τους πείσεις…μπέρδεψέ τους”
    (με τη διαφορά ότι δεν είμαστε 12χρονα)

    Comment by m13 — 9|Jan|2007 @ 10:04
  53. Artois
    μου υποδεικνυεις τι μου επιτρεπεται και τι δεν μου επιτρεπεται να κανω, αν καταλαβα καλα, βασιζομενος στην -σιγουρα αλαθαστη - κριση σου για το ατομο μου;

    Εχεις απολυτο δικιο.Εσυ ξερεις καλυτερα, και ειναι σιγουρα λιγοτερο χρονοβορο να μου υποδειξεις την αγνοια /βλακεια μου απο το να μην διαβασεις τι εχω να πω, εδω η στο μπλογκ μου

    συγγνωμη.

    :D

    Comment by Lili — 9|Jan|2007 @ 10:49
  54. j95
    συντονισμενη ειμαι με την συζητηση, απλα συντονισμενη δεν σημαινει οτι συμφωνω.
    οκ για το νομικο θεμα, μαθαινω μεσα απο την συζητηση.

    Ομως ο τροπος που χειριστηκε ο Παναγιωτης την ολη φαση και οι εχθροτητα ολων απεναντι στην Μιραντολινα δεν εχει να κανει με γνωσεις αλλα με απλη λογικη κατανομη ευθυνων.
    κανεις δεν ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ κανεναν να κανει κατι.

    και μενα αν θες, αυτο με ενοχλει.
    Εκτος αν συμφωνεις με τον Αρτουα οτι δεν θα επρεπε να εχω φωνη.
    Ξερω οτι ζουμε στην Ελλαδα, αλλα κατανταει γελοιο dont you think?

    Comment by Lili — 9|Jan|2007 @ 10:53
  55. η συζητηση έχει λήξει πιστευω…. το monitor πέθανε και ηδη η πρώτη υπηρεσία έσκασε …greekbloggers.com , ευγε!περιμενουμε και τις αλλες!

    Comment by papo — 9|Jan|2007 @ 11:12
  56. Μπορει το monitor να θεωρηθει ως μορφη αποδελτιωσης για τον ιδιο τον Παναγιωτη; Αντι πχ να κοβει με το ψαλιδακι τα αρθρα της Λαμπρινης Θωμα (με τα οποια μπορει μετα να σκουπζει την πουτσα του αφου εχει τραβηξει καμμια παχεια), εχει το μονιτορ το οποιο του λεει με 2 κουβεντες τι λεει το εκαστοτε πονημα και αποφασιζει αν πρεπει να παει να το δει για να το σωσει.

    Αν οχι, μπορει κανεις με ουγκ να μου εξηγησει τι διαολο κανει αυτο το μονιτορ;

    Comment by Α(νιδεο)ττίλας — 9|Jan|2007 @ 12:14
  57. [...] Μερικές ακόμη σκέψεις για το κλείσιμο του monitor [...]

  58. Έχει ξεκινήσει δοκιμαστικά και ο aggregator του BlogSpace

    http://www.blogspace.gr/aggregator/

    Υ.Γ. Παναγιώτη αν θεωρείς πως κάνω διαφήμιση μπορείς να διαγράψεις το σχόλιο αυτό.

    Comment by magica — 9|Jan|2007 @ 13:21
  59. monitor 2 και η νέα εποχή που έρχεται στο ελληνικό…

    η ελληνική διαδυκτιακή κοινότητα περνάει σε έν&#94…..

  60. Νομίζω ότι κάνουμε focus σε λάθος σημείο. To focus δεν είναι το να μπαινοβγαίνεις σε μια υπηρεσία!! Έχω κάνει ολόκληρο ποστ σχετικά αλλά εν ολίγοις το ζήτημα είναι ότι -άσχετα με το monitor από μόνο του- υπάρχει πολύ έδαφος το οποίο μόλις τώρα ξεκινάει να φαίνεται στο ελληνικό ίντερνετ. Ας μην κοιτάμε το δέντρο!

    Comment by harry — 9|Jan|2007 @ 14:46
  61. Προς Συκοφαντη Μπαστουνι comment #5:

    Σταματα να μας καυλ*νεις μεσημεριατικα

    (Συγνωμη vrypan, απλα ενας αντρας ειμαι, αν ισχυουν αυτα που λεει ο Συκοφαντης, αποσυρω την στηριξη μου σε σενα. Μπορω πια να δω ξεκαθαρα οτι εχεις αδικο.

    Comment by Vripidas — 9|Jan|2007 @ 14:54
  62. Θα καταχραστώ το χώρο σου παναγιώτη για να απευθύνω ένα μήνυμα (ξέρω ότι το ποστ αυτό είναι σούπερ διαβαστερό):

    ΕΛΠΙΝΙΚΗ, ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΑΖΕΨΕΣΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ. ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟ; ΕΛΠΙΝΙΚΗ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ.

    Comment by pascal — 9|Jan|2007 @ 16:03
  63. Πολύ νέος στο χώρο αλληλεπίδρασης σκέψεων ιδεών και απόψεων και δυστυχώς δεν πρόλαβα το monitor για να μοιραστώ ακέραια την άποψη μου.
    Καταλαβαίνω την υποστήριξη της φιλοσοφίας επί του τρόπου χειρισμού αλληλεπίδρασης και γρήγορης προβολής ιδεών και απόψεων.
    Παρ’όλαυτα νομίζω ότι όταν κάποιος αναλαμβάνει μια τέτοια ευθύνη, να αναπτύξει κατά μια έννοια ένα τέτοιο σύστημα, θεωρώ ότι η ατομική άποψη και επιθυμία του καθ’ενός πρέπει να λαμβάνεται υπ’οψιν είτε συνάδει με την γενική φιλοσοφία είτε όχι.
    Πιο συγκεκριμένα εφ’όσον υπάρχει διαδικασία εγγραφής τότε πρέπει να συμβαίνει και το αντίθετο.
    Δεν μπορεί να υποτάσεται η να ακολουθεί υποχρεωτικά μια νόρμα και φυσικά θα έπρεπε να διατηρεί αναυθαίρετο δικαίωμα αποχώρησης. Εκτός και αν υπήρχε ρήτρα η τελος πάντων σχετική πληροφόρηση εξ’αρχής.
    Μήπως κάποια πράγματα δεν σχεδιάστηκαν σωστά απο την αρχή?
    Λίγο καθυστερημένος στην προβολή της σκέψης μου, αλλά τώρα σας είδα. :-)

    Comment by barik — 9|Jan|2007 @ 16:32
  64. @Pascal

    :D :D :D

    Comment by Lili — 9|Jan|2007 @ 16:40
  65. Καλα ολα αυτα, αλλα η ακατανομαστη ΡΙΧΝΕΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ!!! 60-102 την τελευταια φορα που ειδα, πολυ φοβαμαι δε οτι παμε για νταμπλ σκορ.

    Αυτο ειναι ανεπιτρεπτο. Καλω ολους και ολες, να κανουμε δεκαδες, εκατονταδες, χιλιαδες ποστ, να ξεπερασουμε την ακατανομαστη. Τα σχολια δεν χρειαζεται να ειναι εξυπνα ή ευρηματικα - γιατι σαματις αυτοι που γραφουν εκει τι λενε νομιζετε; μαλακειες. Πρεπει να καθοριστει νορμα για τον καθενα παιδια, οποιος μαλιστα την ξεπερασει να βραβευεται ως Σταχανοποστερ της ημερας. Στον πατριδολαγνο εθνικισμο της ακατανομαστης ας αντιταξουμε την κομμουνιστικη (βλεπε λινουξ) μας ιδεολογια.

    ΥΓ: Συντροφε Βριπιδα, οποιαδηποτε επαφη σου με την ακατανομαστη θα οδηγησει στην αυτοματη διαγραφη σου απο το Κομμα και την εξορια σου στον Παρνασσο.

    —————-

    Επισης, νομιζω οτι ειναι μια καλη ευκαιρια να ξαναρχισει ο εμφυλιος - εμεις οι παλαιοι αριστεροι ειμαστε παντα με το οπλο παρα ποδα. Πρεπει να οργανωθουμε παιδια, να ξεκινησουμε το τριτο ανταρτικο, ο επαρατος μιραντολινισμος δεν θα περασει.

    Με αγωνιστικους και συντροφικους χαιρετισμους,

    Συντροφος Αττιλας

    Comment by Α(ντεςεμπρος)ττίλας — 9|Jan|2007 @ 18:21
  66. [...] Κεντρικό άρθρο 1. Vrypan - To monitor κλείνει 2. Vrypan - Μερικές ακόμη σκέψεις για το κλείσιμο του monitor [...]

  67. Είμαστε δυό - είμαστε τρεις - είμαστε χίλιοιδεκατρεειειεείς!!!!

    Εάν ο vrypan δεν δεχτεί χιλιάδες μυνήματα συμπαράστασης ,
    πάει να πει πως πάει , είμαστε ντιπ σκατόψυχος λαός.

    Το λέω και το ξαναλέω . Χωρίς τον vrypan το ελληνικό μπλόγκινγ θα ήταν ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ.

    Ένας φίλος μου δημοσιογράφος ,μου είπε να σας πω ότι ντρέπεται που είναι συνάδελφος της καλής κυρίας.

    Γεία σου ρε vrypan αρχηγε ,ξανάνοιξε το !!!

    Comment by azrael — 10|Jan|2007 @ 00:24
  68. Πάνο τις σκέψεις μου και τις υποθέσεις μου τις εξέφρασα σε δικό μου άρθρο. Πέρασα να πω ένα ευχαριστώ γιατί δε πρόλαβα στο προηγούμενο σου άρθρο (κλείσανε τα comments), γιατί μέσω του Monitor εντόπισα 4-5 ενδιαφέροντα για μένα blogs τα οποία και παρακολουθώ ακόμα.
    Καλή σταδιοδρομία.

    Comment by Ψηφιακά Οχυρωμένος — 10|Jan|2007 @ 02:24
  69. Φαντάζομαι πως ως δημοσιογράφος, η κ. Θωμά, για να πάρει το πτυχίο της έγραψε κάποια διπλωματική εργασία στην οποία, κρίνοντας απο την εμπειρία μου, έχει παραθέσει αποσπάσματα (και ανάλυση πιθανώς) κειμένων αλλών δημοσιογράφων/συγγραφέων κλπ των οποίων τα έργα αναφέρει στη βιβλιογραφία.

    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ζήτησε την άδεια τους για να τα συμπεριλάβει στη διπλωματική της εργασία και απαιτώ σε ενδειξη καλής πίστης να σκίσει το πτυχίο της.

    Ευχαριστώ…

    :PPPPP

    Comment by Αλέξανδρος — 10|Jan|2007 @ 08:52
  70. Κύριε Βρυώνη, μπορείτε σας παρακαλώ να με σβήσετε; Δεν είναι δυνατόν το σχόλιο π.χ. της Echidne of the Snakes να βρίσκεται κάτω απο το σχόλιο της Michelle Malkin
    ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;))))))))))))))))))))))))))))))

    Comment by penguin_witch — 10|Jan|2007 @ 09:26
  71. Αγαπητέ Παναγιώτη,

    Δεν ξέρω ακόμη όλες τις λεπτομέρειες για τις (κατ’ εμένα) απαράδεκτες απειλές
    της “κυρίας” Λαμπρινής Θωμά με δικηγόρους κλπ. που κατέληξαν (στο όνομα της
    “πνευματικής ιδιοκτησίας”) να κλείσουν ΚΑΙ τη δική σου φωνή μέσω του monitor.

    Εγώ πάντως σου συνιστώ να ξαναρχίσεις το monitor, πετώντας έξω ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
    αυτή την ελεεινή εκβιάστρια, με την οποία έχω ΚΑΙ εγώ μία περίπου παρόμοια
    περιπέτεια προ δέκα ετών ακριβώς, και ομολογώ ότι ΕΙΜΑΙ προκατειλημένος μαζί
    της (και καλώς πράττω)…

    ΔΕΝ είμαστε οι μόνοι. Η συνήθεια της Λαμπρινής να επικαλείται νομικές απειλές
    με δικηγόρους είναι διάχυτο φαινόμενο στο Διαδίκτυο. Ενα άλλο θύμα της, ένα
    νέο παιδί που πριν έντεκα χρόνια άνοιξε το περιοδικό “Κυβερνογράφοι”, έπεσε
    θύμα των απειλών της και αυτο-λογοκρίθηκε ΚΑΙ αυτός, και μου τάλεγε πρόσωπο
    με πρόσωπο όταν συναντηθήκαμε για καφέ.

    ΔΕΝ ξέρω ειλικρινά ΠΟΙΟΣ στηρίζει αυτή την αναιδέστατη και αυταρχικότατη…
    θεούσα, και έχει τόσο πολύ θράσος! Εγώ πριν δέκα χρόνια υπήρξα θύμα ενός
    τεράστιου και πρωτοφανούς σε μέγεθος… Διαδικτυακού Λιντσαρίσματος, όταν
    μία μικρή ομάδα ανθρώπων γέμισαν το ελληνικό Usenet με βρισιές, συκοφαντίες
    και απειλές, επειδή… είπα δυό κουβέντες παραπάνω από όσο έπρεπε κατά της
    Λαμπρινής Θωμά και μερικών άλλων… θαμώνων του ελληνικού Usenet.

    Δεν αμφισβητώ τη συγγραφική ικανότητα και επαγγελματική ποιότητα αυτής της
    “κυρίας”. Είναι κάτοχος της τέχνης του λόγου, και τη χρησιμοποιεί μερικές
    φορές για να “σπάει κόκαλα”, αλλά (τελικά) ρίχνει πάντα το φταίξιμο στους
    άλλους.

    Εγώ προτείνω να συνεχίσεις ΧΩΡΙΣ αυτή την “κυρία”. Πρωταγωνίστρια του πιό
    αισχρού και ποταπού ελληνικού… ιντερνετο-κατινισμού, και επιφανές μέλος
    της γνωστής “Κλίκας Hellas”, είναι ικανή να βγάλει και το Χριστό ακόμη…
    παρανοϊκό επειδή ήξερε ότι θα τον σταυρώνανε.

    Αυτή η “κυρία”, μαζί με άλλους… επιφανείς ιντερνετικούς τραμπούκους, θα
    έπρεπε να τους είχα κυνηγήσει κάποτε εγώ νομικά, και ΟΧΙ αυτή… εσένα (και
    άλλους). Αλλά τότε (1996-1997) δεν υπήρχε καν σωστή νομοθεσία για τη βία
    της συκοφαντίας και της διαπόμπευσης μέσω διαδικτύου, και τώρα είναι πλέον
    πολύ αργά.

    Αν θες, μια και η “κυρία” αρέσκεται… να εξορίζει και να διώκει την έκφραση
    και την παρουσία άλλων ανθρώπων από το Διαδίκτυο, ξεκίνα πάλι το Monitor,
    και άσε με εμένα να τα βάζω μαζί της (μαζί με άλλους, όταν θα πάρουν χαμπάρι
    το θέμα). Σε διαβεβαιώ ότι είμαστε… πολλοί!

    Αν τώρα, στο μυαλό της “κυρίας” θεούσας, επικρατεί η αντίληψη ότι μπορεί να
    φιμώσει κάθε κριτική εναντίον της με βάση νομικίστικα επιχειρήματα που…
    λογοκρίνουν την παραμικρή αναφορά στα δικά της λεγόμενα, είναι ΒΑΘΕΙΑ
    ΝΥΧΤΩΜΕΝΗ. Κανένα δικαστήριο δεν θα δεχτεί μια τέτοια παρανοϊκή λογική.

    Ειλικρινά της εύχομαι Ο,ΤΙ χειρότερο. Με έβρισε, με συκοφάντησε, με “έβγαλε
    τρελλό”, άφησε τα δικά μου πνευματικά και υλικά δικαιώματα να καταρρακώνονται
    κάποτε, όταν μέλη της “ομάδας” της έστηναν μέχρι και “site διαπόμπευσης” εις
    βάρος μου σε αμερικάνικο πανεπιστήμιο, ή όταν φιλαράκι της έβριζε το ίδιο μου
    το εμπορικό προϊόν (το πρωτοπόρο μεταφραστικό εργαλείο “HyperLEX”) και η όλη
    κατάσταση οδήγησε σε οικονομική κατάρρευσή μου, εκείνη την εποχή…
    …Οπότε έχω -νομίζω- το δικαίωμα να έχω κάποια ΣΟΒΑΡ